אם גם אתם עובדים עצמאיים, מנהלים עסק משלכם או מעניקים שירותים מסוגים מסוימים, כרטיסי ביקור זה משהו שאתם חייבים להשקיע בו. פגישות מקריות עם לקוחות או משקיעים פוטנציאליים יקרו הרבה פעמים וברגעים האל
ה כדאי שיהיו כרטיסי ביקור זמינים, שיחקקו בזיכרון שלהם וגם יאפשרו ליצור קשר בקלות. ובכל זאת, כרטיסי ביקור לא תמיד יעילים אם אינם מעוצבים כראוי. אנו רוצים להסביר איזה פרטים חייבים להיות על כרטיסי ביקור ואיזה פרטים דווקא להשאיר בחוץ.
מה חייב להיות בכל כרטיס ביקור?
בואו נתחיל עם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם. השם הפרטי שלכם כמובן חייב להופיע על כרטיסי ביקור, ואם אתם נציגים של חברה או מותג כלשהו, כדאי שגם השם שלהם יופיע. כמו כן, אם יש לכם תפקיד מובחן רצוי לרשום אותו על כרטיסי ביקור, למשל "סמנכ"ל שיווק ופיתוח של חברת X".
מכאן יש להוסיף את כל פרטי הקשר הרלוונטיים דרכם יוכלו ליצור אתכם קשר. מספר טלפון, דואר אלקטרוני, פרטי מדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם) וכתובת האתר שלכם אם יש לכם אחד כזה. כמו כן, אם יש לכם חנות פיזית שאתם רוצים למשוך אליה מבקרים, שווה להוסיף את הכתובת שלה.
על מה אפשר לוותר?
מנגד, יש דברים שממש לא חייב שיהיו על כרטיסי ביקור. שעות עבודה למשל, תיאור מורחב ומוגזם של הפעילות שלכם. בגדול, כל מידע שהוא לא אינטואיטיבי וארוך מדי. זכרו תמיד שהרעיון של כרטיסי ביקור הוא שיזכרו אתכם ושידעו בדיוק איך ליצור אתכם קשר במידת הצורך. השאירו את הפרטים החשובים והרלוונטיים בלבד ותראו איך בהקדם כרטיסי ביקור נושאים פרי ועוזרים לכם לקדם את העסק שלכם.
מרחבי הרשת:
רכב שיתופי – עם שלמה sixt share – הדור החדש של השכרת הרכב, השכרת רכב בשירות עצמי 24/7