בין אם זה לימודים מקצועיים שלכם בפעם הראשונה או בין אם לימודי הסבה לתחום ההייטק ואתם משתוקקים למצוא עבודה בתחום,יש לנו עצת זהב עבורכם.
כשאתם נכנסים לעולם חדש שאינכם מכירים את כללי המשחק שבו, עליכם להיות מסודרים בשיטות העבודה שלכם על מנת לחתור למטרה ולהשיג אותה. כדי לעשות זאת מומלץ להשתמש בכלי לארגון ומעקב.
הכינו ונהלו טבלת אקסל מסודר של המשרות ששלחתם אליהם את קורות החיים, היכן מצאתם אותם ואנשי הקשר. הדבר יסייע לכם רבות בארגון הנתונים וניתוחם. תוכלו להבין למשל מהיכן קיבלתם הרבה פניות ויתירה מזאת להבין היכן להתמקד- חברות השמה, לינקדין, פייסבוק וכדומה.
האקסל יעזור לכם להישאר מסודרים ומפוקסים ולא להרגיש שאתם שולחים ושולחים קורות חיים לשווא. ככה תוכלו לדעת האם מקור חיפוש אחד יותר יעיל מהשני או שמא אף אחד ממקורות החיפוש לא יעילים ולכן או שאתם מחפשים במקום הלא נכון או שהבעיה בכם או בקורות החיים שלכם
עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר